stichting Accolade:

sponsorvrienden

links

bestuur

Wilt u zich verbinden met het Theehuis Selwerderhof?

... en hieronder staan de sponsorvrienden,
klik voor de link op logo of naam.
hartelijk dank!

Sinds 2003 voorziet het theehuis op Selwerderhof in een behoefte en is het een voorbeeld voor andere initiatieven in het land. Dankzij vrijwilligers van Stichting Accolade is het theehuis dagelijks geopend.
De financiële perikelen in ons land treffen helaas ook het theehuis. Hierdoor worden we, om de exploitatie van het theehuis rond te krijgen, deels afhankelijk van donaties van mensen die het theehuis een warm hart toedragen. We zoeken dan ook mensen of bedrijven die in ruil voor een vermelding op de website van het theehuis een (jaarlijkse) gift willen geven. Wij denken aan een bedrag vanaf € 75,00 per jaar voor een naamsvermelding met een link op deze site en op de site van Theehuis Selwerderhof.

Voelt u ervoor om het Theehuis Selwerderhof te ondersteunen en uw naam vermeld te krijgen op de website van het Theehuis Selwerderhof en van Stichting Accolade, wilt u dan bijgaand formulier(pdf) invullen, en naar ons terugsturen? U kunt ook rechtstreeks een formulier invullen op de website van het theehuis, klik FORMULIER

Iepenlaan 204 . 9741GH . Groningen

sponsoractie@theehuisselwerderhof.nl