Sponsorvrienden

Dank zij de gemeente Groningen is het mogelijk om het Theehuis Selwerderhof draaiende te houden.

Daarnaast zijn er onze sponsorvrienden. Het sponsorgeld wordt gebruikt voor het Theehuis Selwerderhof. Dank zij de sponsorvrienden is er bijvoorbeeld een roosterprogramma gemaakt zodat het inroosteren van de vrijwilligers veel gemakkelijker is geworden.

Ook is er ruimte voor extra aanschaffen, bijvoorbeeld boeken voor de boekentafel, nieuwe terrastafels omdat de eerder aangeschafte (ondanks zorgvuldig onderhoud en lak-sessies door vrijwilligers) wel erg snel vervangen moesten worden.

Dank, dank dank!

Wilt u ook sponsorvriend worden? Van harte welkom, u krijgt in ruil een link op deze site en op de site van het theehuis.

De mogelijkheid om incidenteel giften aan de stichting te geven is er uiteraard ook, u vindt het rekeningnummer bij de gegevens onderaan deze site. U kunt aangeven of uw gift speciaal voor het theehuis gebruikt moet worden, of dat de stichting uw gift naar eigen inzicht mag besteden. Als er niets wordt aangegeven gaan we uit van het laatste.

Klik hier voor het in te vullen formulier.

Ritsema administratie en belastingadvies

memorum