Theehuis Selwerderhof Boek Overig

Activiteiten

Stichting Accolade heeft in haar bestaan aan bovenstaande activiteiten gestalte gegeven. Klik op de link voor meer achtergrond.

Recent:

Op 15 mei 2023 is het 20 jaar geleden dat de toenmalige wethouder van Groninge, René Paas, het theehuis opende door een aantal vrijwilligers een kopje thee in te schenken. We vieren dit jubileum met een week lang bijzondere activiteiten, zoals een schrijfworkshop, een bloemstukje maken, een stiltewandeling.... Hier kunt u het hele programma zien, van harte welkom!

Al geweest:

Op vrijdag 1 november 2019. Tussen 18.00 en 20.00 uur werken vrijwilligers van Stichting Accolade mee aan de Allerzielenviering van de gemeente Groningen op Selwerderhof. In het Theehuis Selwerderhof is er koffie/thee en iets erbij. Een delegatie van het koor TheSingers zal een paar keer een kort zang-optreden verzorgen.(Allerzielen valt op zaterdag 2 november, maar de gemeente viert het dit jaar op vrijdag 1 november, wij passen ons daarbij aan.)

theehuis in de sneeuw

boek