Wat kan Stichting Accolade initiƫren of ondersteunen?

Het geven van informatie over het opzetten van een theehuis op een begraafplaats (we hebben met diverse theehuizen die nu in het land gerealiseerd zijn in het verleden contacten gehad.)

Het organiseren van voorstellingen, lezingen, filmavonden, informatiemomenten rond sterven, uitvaart, rouw.

Vrijwillige uitvaartbegeleiding waar dit nodig is. Hiertoe zouden vrijwilligers opgeleid moeten worden.

Het (doen) opleiden van mensen zodat steeds meer kennis voorhanden is rond sterven en uitvaart, en uiteindelijk iedereen wel een vertrouwd iemand in de buurt heeft die kan helpen met het verzorgen van een gestorvene en het regelen van een uitvaart.

Instellingen die binnen de doelstelling van Stichting Accolade opereren financieel of op andere wijze ondersteunen.

.......

Nieuwe initiatieven zullen op deze pagina worden vermeld.